Ei sielä kääntöpäässä pitäis olla rasvaa kuin suojakumin sisäpuolella. Kumit voi hyvinki olla rikki. En silti alkais mitään muuta vaihtamaan, jos muualla ei ole vikaa. Vetarin irroitus ei tosiaan ole kummoinen homma. Pyöränlaakeriin pitää tehdä tai ostaa oikea hylsy. Ebaysta löytyi hyvä sarja, jossa oli muistaakseni viisi mersuissa käytettävää hylsyä. Itse ostin sellaisen, kun mulla on toinenki tuon merkkinen auto. Olkatappeja irroittaessa huomaa, että siellä on shimmilevyillä haettu oikea välys. Älä hukkaa niitä. Kannattaa hommata mallikohtaiset vetarin kumit, yleismallitki menee mutta on turhan pitkiä. Isoin homma tuossa(kin) on osien puhdistus. Kannattaa muuten vilkasta, että kääntymistä rajoittavat pultit oikeasti rajoittaa kääntymistä. Vetarit ei tykkää, jos pyörät kääntyy liikaa.
-02 taitaa olla eri akseleilla, kuin minun auto joten kaikki ohjeet ei välttämättä täysin päde. Mutta tuskin siinä isoja eroja on.
|