Ei mene välttämättä geometriat oikein silleen, johtuen ihan siitä että pinionikulma muuttuu joustoliikkeen (= alustan korotuksen määrän) mukana. Paras on laittaa alatukivarret ja jouset paikalleen, ylätukivarret irti, paino päälle ja pinionia nostaa/ laskee hallitunkilla että pinionikulma on kohdallaan. Sit mittaa tarvittavan pituuden ylävarsille, säätö oikeaan pituuteen ja paikalleen.
Oot vaan varovainen kun laskee painoa renkaille, että ei lähde akseli kiertymään holtittomasti väärään suuntaan..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|