Viestiketju: vitkuttimen hilu
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 25.02.2018, 19:39
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

jaahas, sitä ollaan isompaa pyöreetä hommattu, selvää kilpavarustelua

__________________
Hilux on luksus
Vastaa lainaten