Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarski899
Tervehdys kaikille! Tuli tossa ihan puskista hommattua elämän ensimmäinen nelvito kikotin,kun pari vuotta on mielessä muhinut hommata Hilux. Ja viikko sitten tuli hommattua.
Huomasin tossa tänää kun takaperän öljyä vaihdoin että apukuskin puoleinen iskari on poikki. Eikä mitää käryä missä oon sen katki saanu.. oli porsinu siitä iskarin alapäästä? Ja asia mikä askarruttaa on että onkohan tossa "vakio" iskarit? Autoa on korotettu korin ja rungon välistä 50mm korotus paloilla. Renkaina pyörii 33x12.5R15 jos sillä on jotain merkitystä. Ja auto on Hilux vm 1990 2.4 bensa.
Ja mistä kannattaa kysellä? Ei tarvii olla mitkään kisa iskarit, auto on mulla normaalissa ajossa käytiksenä. Eikä olla vielä menossa mihinkään kovinkaan pahoihin paikkoihin ennen kun oon edes vähän tutustunut autoon vaihtamisessa ei varmaan oo mitää outoa? Henkilöautoihin oon melkein kaiken itse ropaillut mutta nää vehkeet on vielä täysin harjoittelua. Tästä syystä pahoittelut jos kyselen tyhmiä, yritän opetella ja aloittaa tämän harrastuksen.
|
Mittaat sen pituuden sisään painettuna ja ulos vedettynä tai otat sen mukaan kun meet varaosa liikkeeseen
Veikkaan vakioo ja mun mielestä ei oo tyhmiä kysymyksiä