Viestiketju: allterrain talvella
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.02.2018, 17:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Hankook Dynapro ATM RF10 on maastoon sopiva rengas, joka on suunniteltu pakettiautoille ja sporttisille katumaastureille. Innovatiivinen kulutuspinta ja sivuseinämä antavat ajoneuvolle arvokkaamman ilmeen.

Tuolleen yhen myyjän sivuilla.
Soittele sille ja kerro että myyt katurengasta metsään.
Minulle on ihan se ja sama mitä joku markkinointimies puhuu renkaasta. Merkitsevää on millainen on renkaan kuvio kulutuspinnassa & kyljissä, mitä renkaan kulutuspinnan & kylkien matsku ja todellinen toimivuus on omassa käytössä, ja miten se kestää käyttöä muuallakin kuin hiekkatiellä. Minulle AT- rengas on sellainen jolla voi ajaa perusajot niin ettei tartte pelätä että jää heti kiinni, metsärenkaat on sitten erikseen.
Minä en tuota Hankookkia haluaisi, ja kerroin syyt sille miksi. Jos joku siitä tykkää niin antaa mennä vaan, on varmaan jollekin paremmin soveltuva rengas kuin joku toinen AT- tyyppinen kumi.

Ja kyllä, BFG AT KO2 on sekin melkoisen avuton jos mennään yhtään pehmeämpään kuten AT- tyypiset renkaat yleensäkin, mutta on silti omasta mielestä sekä kulutuspinnan että etenkin kylkien osalta paremman oloinen kuin tuo Hankook.
Sitten taas Wrangler Duratrac molempia selvästi avoimempi ja vielä BFG AT:takin parempi kylkikuviointi, mutta nappuloissa lamellointia samaan malliin kuin tuossa Hankookissa. BFG AT:ssa ei ole lamellointia vieläkään tarpeeksi, mutta hämmästyttävän toimiva se on ainakin oman auton alla ollut talvella.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten