Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.02.2018, 08:19
MetAxi MetAxi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.03.09
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 514
Perusasetus

Mulla on 3-litraisella 170 hv koneella vastaava, eli 50C17

Vähemmän ajettu (vajaa 200 tkm), mutta kovassa käytössä ollut.

Noin 10 tkm kokemuksella:
- Yllättävän hyvä ajaa, moottori on käytökseltään ihan ok.
- Italialainen "laatu" näkyy ja tuntuu suhinoina, räminöinä yms.
- Löpöä menee noin 12l / 100 km.
- Isokin kärry kulkee kivasti perässä
- Varaosien saatavuus tarvikkeina on moneen muuhun merkkiin nähden heikko, eivätkä Raskoneen lähipalvelut (varaosamyyjä Oulussa) oikein viehätä.
- Nopeudenrajoitin on oikeasti tympeä laite, vakkarin asentaminen olisi järkevää ja pienentäisi polttoaineen kulutusta
- Ajopiirturi tyhjentää akun, jos auto seisoo pitempään

Minä olen päässyt mielestäni vähillä remonteilla: ohjauspylvään viiksipaketti, kardaanin etummainen kannatinlaakeri, eberin hehku ja palopesä, johtojen korjausta, akkukengät, liukuoven yläohjain ja ulkokahva.
Vastaa lainaten