Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.02.2018, 11:54
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet Näytä viesti
Jäähän tuosta vielä noiden matkakulujen jälkeen voitolle ja kyllä tuo kotona makaamisen voittaa. Pienemmänkin palkan perässä on ajeltu ja kyllä mielestäni se vielä on järkevää jos siitä jää "voitolle". Kukaan ei sinua tule kotoa palkkaamaan ja jostain on aloitettava. Työssäkäyvänä henkilönä olet työmarkkinoilla arvokkaampi kuin työtön ja työnkautta voi saada suhteita millä mahdollisesti saa uusia töitä. Jostain sen aina joutuu aloittamaan vaikka raskasta tuollainen työmatka onkin eikä rikastumaan pääse.
Itse olen nyt lomautettuna ja saan liitolta verojen jälkeen n.1400e / kk.
Ja muija on sairaanhoitaja ja tarvitsee autoa kulkeakseen 25km per suunta matkan, koska täältä kulkee päivisin vaan muutama hassu linja-auto Saloon.

Eli pitäis toinen autokin hommata, jos ei työnantajalta saa.
Tässä firmassa jossa olen koko "työelämäni" ollut töissä, on mulla aina ollut työnantajalta pakettiauto käytössä, tai sitten olen kuorma-autolla ajanut kotiin.

Joo, itsehän olen tosiaan "vaan" lomautettu, mutta tuossa perusteluja, minkä takia en todellakaan lähtisi mihinkään kauas töihin, jos olisin työtön..

Tietysti nyt monet ajattelee, että miksei muuta tuonne Saloon, jossa muijakin on töissä.
Sitä on yritetty, asunto oli 6kk ajan myynnissä, mutta ei mennyt kaupaksi..
Vastaa lainaten