Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 10.01.2018, 01:16
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.569
Perusasetus

Onhan siinä brittisähköä, tämä nyt sentään kääntyy 90astetta että pääsee siivoamaan tai tarvittaessa vaihtamaan palikoita. Edempänä oleva kattopaneli namiskoineen on taas sellainen että panelit tipahtaa vain noin 10cm alaspäin mitä narut antaa myöden, siinäpä on mukavata vaihtaa joku esim kahdeksankarvainen katkaisija parin kaverin ja mittarin välistä, rengasliittimet pikkuruuveilla.

Mut tuohon aiemmin esillä olleeseen tarkastelujaksoon liittyen. Tämä vehes on rahallisesti järkevän käyttöikänsä loppupäässä, hyvin todennäköisesti viimeinen isohuolto ja sitten kutsuu paalaamo jos joku ei välttämättä halua tätä itselleen. Esim jossain viitteellisen huollon maassa.
Kone on siinä iässä että seuraavaksi iskee lentotunneista/käyttöjaksoista riippuva "nuorennushuolto", joka maksaa isoja seteleitä. Eikä tämmöinen -92 vehes sellaisesta selviä ilman mittavia remontteja. Jossain syrjemmässä moinen huolto onnistuu Kohinoorilla ja taas mentiin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten