Faktat on mun nähdäkseni oikein, mutta ne draumatisoinnit on sitten jotain ihan muuta. Tuttuun tapaan alaa tuntematon suomentajakin suomentelee termit sun muut ties miksi.
Pari päivää näyttänyt tältä, ja panelien takaisilta rakenteilta. Maanantaista pitkästäaikaa töissä, ja piti mennä bussiryhmään kun oikein kurssit käyty nyt. No ei siinä kauaa mennyt kun pompsa tuli kyselemään nelivetohommiin, setä sattuu olemaan jollain asteella asiantuntija näissä ja kun kaikki väki oli panostettu busseihin niin pääsin sit parin muun 4x4 setän kanssa laittamaan tätäkin että etenee edes hiljalleen. Iso huolto ei kolmella ukolla kovin säpiään etene, tänään nakitettiin nuoriso tyhjentämään kabiini penkeistä ja sellaisesta raskaasta tauhkasta... setät tulee sit stekkailemaan fikkarien ja peilien kanssa vähän tärkeinä.
Joltain vähän unohtunut siivota breikkeripanelin taustat pölystä... näitähän pitäis siivota tasaisin väliajoin ettei pääse pöly kertymään. Palovaara nääs. Aikoihin nähnytkään näin suttuista.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Viimeksi muokannut AVRO : 10.01.2018 01:01
|