Ehkei kannata kovintarkalleen lähteä laskemaan momenttivarsia kun muuttujiakin on erilailla eri autoissa, mutta ajaessa sen huomaa kyllä enämmän kun selkeesti jos vertaa esim. just LJ (lyhyt akseliväli) kevyellä sähkövinssillä asennettu mahdollisimman taakse tai sitte mekaanisella mikä on vaan tuupattu keulan eteen siihen mihin se on mukava asentaa. Se ajettavuus on töyssyissä ja pompuissa ihan eri planeetalta kun siirtää sen rautamötikän 30-40senttii lähemmäs akselia. Pitkällä akselivälillä eroa ei juurikaan huomaa, mutta niissä on yleensä kokonaismassatkin isompia. HJ:ssäkin vinssin siirto 20 senttii taaksepäin on suhteellisen helppoo ja vaikkei se painojakaumaan paljoa vaikutakaan (HJ:ssä), niin ojien ylityksiin jeesaa aikalailla.
|