Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.01.2018, 08:34
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
En oo, mutta vaikuttaa siltä että sieltä kannattaa käydä kyselemässä.
No kannattaa.
Nii ja en mie tiiä, voihan se olla että jotkut pystyy tilaamaan lasinsa netistä ja ne on sopivat.
Mie vaan kauhistuin ajatusta kun en ite voisi tilata netistä kun mulla on niin hankala näkö; linsseihin tulee kaikenmaailman kallistuksia joka hemmetin suuntaan kun on lokinkivittäjän silmät jne.
Samoin sovittaminen on aina ollut hankalaa, pitää väännellä ja käännellä vaikka miten.

Joku tuossa jo sanoikin rillien pesusta, niin samoin teen itse: olen lakannut hankaamasta rillejä millään paitsi saippualla/tiskiaineella kevyesti. Kuivaus puhaltelemalla tai paperilla painelemalla, mutta ikinä en enää hankaa laseja millään paperilla tai paidanhelmalla. On pysynyt linssit paljon parempana. Hitsaustyössä tosin kellastuvat about vuodessa, mutta eipä se niin haittaa kunhan ei naarmuja ole.

Olisinpa aikaisemmin tajunnut kilpailuttaa rillejä, olen ottanut siviililasit aina sieltä missä on tehty työsilmälasit. Olen ajatellut että samanhintaisia ne kaikkialla on. Siellä Nissenillä yksi linssi maksoi melkein samanverran kuin Specsillä koko lasit.
Specsaversille päädyin kun nykyinen työpaikka teettää prillit siellä. Hämmästyin hintaa ja jäin asiakkaaksi.

Vastaa lainaten