joku tuossa ehdotti että foorumiin tarvis saada nyybifiltteri, että sais halutessaan suljettua ne nimettömien kirjoitukset pois ruudusta... okei, mulla ainakin on jo sellainen filtteri, silmät hakeutuu automaattisesti ohi sellaisista kommentista mitkä eivät kiinnosta, ja se käy jopa aika helposti. tuo rekisteröityminen tai rekisteröitymispakko ei ratkaise mitään, pystyyhän sitä kuka tahansa tänne rekisteröitymään ja kirjoittelemaan mitä tahansa, osa porukasta on tuttuja toisilleen, mutta kaikki eivät toisiaan tunne, eivatka koskaan tule näkemäänkään, ja jopa täältä nimimerkin takaa on helppo vittuilla. esim. minä en tunne ketään porukasta muuta täällä foorumilla nimimerkin mukaan, eika varmaan kukaan tunne eika tiedä mua, vaikka mulla on kyllä autossani osia Inkkarin keltaisesta pienestä autosta. silti heitän tänne kommentita joka on mielestäni asiaa, ja joidenkin mielestä paskaa.
noita nyybien "paskakommentteja" varmaan rajoittais parhaiten varmaan se että kukaan ei ottaisi niihin mitään kantaa, jos jossain myynti ilmossa olis kerrotu että ruotsissa on halvempaa, niin sitte on, ei siihen kannatan kenenkään mitään vastata, jutelkoon ihan keskenään vaan siitä ruotsi-ilmiöstään, hetken se nyybi ehkä jaksais keskustella kahdestaan itsensä(toisen nyybin) kanssa, muuta luulen että se karsisi ainakin suurimman osan niistä jotka yrittävän vaan hakea huomiota ja hyväksyntää
"aito kolmiveto"
|