Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 31.12.2017, 01:45
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.453
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Onko käytännön eroa detroit lockerilla ja halvemmilla automaattilukoilla?
Saako suomesta detroittia tojotan 9,5" perää?
Ja ylipäätään käykö c-klipsiperään?
Detroit locker, Grizzly locker ja vastaavat palalukot mitkä korvaa koko murikan on toki vahvempia, ja ainakin oman komemuksen mukaan Detroit locker on hiljaisempi ja aavistuksen pehmeämpi toimimaan kuin lunchbox lockerit mitkä korvaa pelkän tasayspyörästön.

Ainakin jenkkivehkeisiin on vaikka kuinka ja paljon palalukkoja tarjolla c-clippiperiin, eiköhän niitä ole Toyotaankin?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Detroit kestää ja halvat ei. Tai kait kestää ne halvemmatkin, mutta se yksi ristitappi jonka varassa ovat, ei kestä.
Vahvalla ristitapilla kyllä kestää aika hyvin. Mutta Detroit locker itsessään on kestävämpi, kun siinä vaihtuu koko murikka ja lukon osat sisällä on isommat kuin samaan perään tehdyt lunchbox- lockerit.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 31.12.2017 01:55
Vastaa lainaten