Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 22.12.2017, 23:49
Vilbo Vilbo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.14
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 112
Perusasetus

Taitavat markkinoida nopeampana, ei aikaisempana, heräämisenä. Eli siis vastaa kaasuun nopeammin, mutta ylemmillä kierroksilla. Ja virtaa paremmin kyllä joo, mutta toisaalta karkaa pakopaineet pyörittämästä turbiinia. Alaalla huono kun ei ole juurikaan pakokaasua pyörittämään hyrrää. Yläällä hyvä kun pakopaineita ei kerry yhtä paljoa. (Myönnän myös vakoilleeni kuvista että aussien ja hollantilaisten ahtimissa on myös 12 siipinen turbiini) Luulisin että hukkaportin kautta yhtälailla häviää ylimääräiset pakopaineet vaikkakin hieman huonommin.. Loppuviimein vaikutus lienee samankaltainen kuin pakopesän koon muuttaminen.

Patrol ukot vaikuttaa tykkäävän 6cm pakopesästä, joten tämän nelilitraisen koneen kyljessä tuo 7cm turbiinikotelo mitä luultavimmin toimii kummalla vain turbiinilla.

__________________
Ruoste on ystävä.

Viimeksi muokannut Vilbo : 23.12.2017 08:30
Vastaa lainaten