Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hojottaja-17
Vm. -86, 450tkm lähestyy mittariin, laturin iästä ei tietoa. Tuleeko tuo oireilemaan lisää hiilten kuluessa enemmän, vai tyssääkö laturi vain niiden loputtua? Ilmeisesti kuitenkin siis hoidettavissa hiilten vaihdolla, eikä vaadi kokonaan uutta laturia.
Ja nafta siis kulkenee tuon vedenerottimen läpi. Murkula näytti koskemattomalta, mutta tosi ryytyneeltä, pohjassa melko ruosteinen kymppimillin (ilmeisesti) tyhjennysproppu. Sähköjohdot liittimineen kuluneet, mutta ehjän näköiset, samoin erottimelle tuleva ja siitä siirtopumpulle menevä pa-letku(?) ilman havaittavia vuotoja. Luulen, että mötikkään kajoaminen aiheuttaa vain enemmän vahinkoa.
|
Kaikkiin kohtiin kyllä...
Ja tosiaan jahka se veden erotin alkaa vuotamaan, sen voi ohittaa. On aikanaan ollut ehkä tarpeenkin muttei enää tänä päivänä jos tankkailee pääsääntöisesti mittarilta, eikä tilatankeista tai virtaspöntöistä...
Hiilet löytyy ehkä jopa motonet tms.tarvikeliikkeestä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi