Auto ajossa edelleen.
Öljyn ja filttereiden vaihdoilla on menty. Alkaa 90 000 oleen mittarissa.
Äänieristyksen takia auto on kyllä mukava ajella matkaa.
Kahdeksassa kympissä ei hirveitä sisälle kuulu. Talveksi tuli uutukaiset continentalin Nastat alle. Pitää, kun tauti..... No ei takavedolla... Sillä ajellessa liukkaalla auto on liukas, kun saippua....
Mutta se surkea alavääntö... Paikaltaan lähtiessä meinaa itku tulla varsinkin, jos kärry perässä. Auto ei ole kovilla, vaan totaalisen hengetön. Ei siis vika, vaan ominaisuus.
Ohjelmointi olis ollut varmasti parempi, mutta helpon poistettavuuden takia tilasin racechip GTS pulikan. Teholupauksia pidän kyllä täytenä pötynä, mutta jos se alapään veto paranis, niin tyytyväinen olen. Ihan sama, mikä numero on tehoissa, kun en ostanut €/hv.
Puhelin APP ei toimi valmistajan mukaan Rangerin kanssa, joten olis se edullisempikin sitten mennyt. No laiskana en jaksa palauttaa. Kunhan boksi tulee kokeilen ja jos joku on kiinnostunut, niin voin laittaa jotain, kunhan on kokemusta.
Kulutuslukemia otin alkuun ylös tankilla pari kolme tankillista. Voin tehdä saman palikan laiton jälkeen. Ja postailla sitten eroja, jos niitä löytyy. Tosin silloin oli kevät (lähinnä takavedolla), nyt talvi (lähinnä nelivedolla).
Ennen kiistelyä siitä, onko boksi autuaaksi tekevä, vai maailman kamalin asia totean, että tyytyväisenä katson vain peiliin, jos tulee Railikisko otsaan ajellessa.
Voin raportoida senkin, kun ketään ulkopuolista ei tarvitse syyttää
Sitten viisaammat voivat ottaa kantaa tyyliin "minähän sanoin"
Muussa tapauksessa kokemukset on vain omaa perstuntumamittausta.
ja jotain fiilispohjaista laskukoneen naputtelua. Ja sen päälle varmaan sitten hirveää itssyytösten sekaista omantunnon pönkittämistä, jolla saisi edes jotenkin peitettyä petetyksitulemisen tunteen