Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _samppa_
Sinne ne räppivehkeet ajetaan.
|
No en minä ainakaan ole ajanut, ja pyrin siihen etten ajakkaan

Offroad ei ole pelkkää mutaa ja paskaa. Minä ainakin koen huomattavasti mielekkäämpänä kikkailla kallioilla ja muuten teknisessä maastossa missä on mahdollisimman vähän upottavaa. Mutta kukin tyylillään ja ajaa siellä missä tykkää
Mutta sitä minä siis tuossa just meinasinkin, että jos offaus koostuu lähinnä vain suossa ja mudassa rypemisestä niin ylipäätään siihen löytyy parempia autoja lähteä rakentamaan kuin uudehko Jeep.
Jos taas autoansa käyttää paikassa missä hyvästä alustasta ja kohtalaisen ruudikkaista ja alhaalta vääntävistä bensakoneista on hyötyä, niin melkeinpä mikä vain 90- luvun alkupuolen jälkeen rakennettu jäykkäakselinen Jeep bensakoneella on aika hyvä lähtökohta verrattuna hyvinkin moneen muuhun kikottimeen.
Lainaus:
Siittä kone Hommasta vielä että itte näkisin plussana sata kiloo painavamman motin jos on kansi
Rautaa ja jako ketjulla eikä kuminauhalla. Nimenomaan kun puhutaan tommosesta räppi Autosta eikä tie/perhe/työ yms. Autosta.
|
Mä nyt vähän putosin kärryiltä, koska painosta ei oikein ole koskaan mitään hyötyä millään tavalla - paitsi työkoneissa joilla nostetaan raskaita taakkoja tai kiskotaan painavia kuormia

Saisi nämä Jeepin omat koneet olla mielellään ainakin sen 100kg kevyempiä kuin mitä ovat.
Ketjukoneitahan nämä Jeepin bensat on, vai mitä meinasit kuminauhalla?