Viestiketju: Oukitel vai Blackwiew?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.12.2017, 17:22
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
Lampun saa päälle ylävalikosta mistä löytyy pika-asetukset lentotilaan, wifiin ym. juttuihin,en minä ainakaan ole ladannut mitään sovelluksia. Itse lamppu on mun mielestä aika huono, vanhassa äxkaverissakin oli parempi. Kyllä sillä jotakin pientä voi yrittää valaista jos etsii jotakin, mutta jos oikeasti tarvitsee valoa niin kaivan taskusta olightin s1 batonin.

N. parin kuukauden käyttökokemuksien mukaan ei maxista ja toiminnasta mitään valittamista, akku kestää päiväkausia ja kaikki toimii sen mukaan mitä minun vähäinen tarve on. Kamera on huono jos vertaa poikien omenaan ja one plussaan, oikeastaan tosi huono. Kyllä sillä sellaista kuvaviestintä kuvaa ottaa mutta tuskin mitään muuta.

koko on edelleen jäätävä, siihen ei totu. Normi taskut on auttamatta liian pieniä, äkxkaverin kun ottaa käteen niin tuntuu että ei ole puhelinta ollenkaan kädessä
Ai perhana, siellähän se on ollut koko ajan enkä ole huomannut sieltä edes katsoa Kiitos

Niin minulla on k10000 perusversio ollut työpuhelimena puoli vuotta ja siinä ei taskulamppua ole ollenkaan. Auttavasti senkin kanssa onnistuu pimeässä käytävässä tai hallissa kulkeminen, kun laitaa selaimeen valkoisen sivun, vaikkapa about:blank niin näytön valolla näkee jotenkuten - tyhjää parempi, kuten sanotaan.

Nyt hankin jahtipuhelimen seuraajaksi Max-mallin, kun vanhaan Samsung GT-S5690 ei saa asennettua Omariista-sovellusta ja sen GPS-vastaanottokykykin on jostakin syystä heikentynyt huomattavasti viimesen vuoden aikana. Pitää olla aika aukealla paikalla, että se saa paikannuksen tehtyä. Maanmittauslaitoksen Karttapaikkakin meni sellaiseksi, ettei toimi enää tuossa vanhassa 2.6.3 Androidissa.

Onhan nämä k10000:t isoja ja painaakin ne, ei siitä mihinkään pääse. Toisaalta tykkään isommasta puhelimesta, kun ei tällaisilla nakeilla pieni puhelin tahdo edes pysyä kunnolla kourassa. Siinä mielessä k10000 max on tuntunut oikein hyvältä; saa kunnolla kiinni ja ote pysyy.