Lainaus:
quote:
Edelleen olen sitä mieltä että nyybit vois mun puolesta vaikka ampua. Minä en näe niistä mitään hyötyä. Se on varmaan tullut aika selväksi jo kaikissa noissa nyybejä käsittelevissä keskusteluissa.
|
Hmm... epämääräistä.
Lainaus:
quote:
Tarkastellaan vaikka tätä topikkia. Ensimmäinen viesti on ihan ok. Mutta siitä eteenpäin... hmm.. Viestit on nyybeillä vähän mitä sattuu.
|
Ja mitäköhän tämä sitten tarkoittaa.. Sinun viestisikö ovat se malli johon muita verrataan?! Ja nekö eivät ole "mitä sattuu"?!?
Lainaus:
quote:
Jos kyseessä olisi joku rekisteröitynyt käyttäjä ja se haluasi tuota vastaavaa väännellä niin saa tovin aikaa tehdä noita tunnuksia jos haluaa itsensä kanssa keskustella. Olettaen että nuo kaikki nyybi viestit ovat saman henkilön kirjoittmia.
|
Nii-in, olettaen. Ja vieläpä aika huono olettamus, syystä että se ei pidä paikkaansa. Tiedän sen koska itse olen se toinen niistä (ammuttavista) nyybeistä, enkä ainakaan tietääkseni ole väitellyt itseni kanssa.
Lainaus:
quote:
Vähän tuntuu että täällä foorumissa pyörii nyt pari tuollaista totaalirunkkari nyybiä.
|
Taas kovin epämääräistä... voisitko opetella pikkuhiljaa jopa perustelemaan kantojasi?
Lainaus:
quote:
Niiden ainoa tehtävä on kirjoittaa paskaa täällä. Tosin kyllähän nämä rekisteröityneetkin kirjoittaa paskaa, mutta omasta mielestäni se on lähinnä kuittailua tutuilta hepuilta.
Toisin sanoen tuollaiset runkkari nyybit pilaa niiden kaikkien maineen.
-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --
Nerd-O
|
Ainoa tehtävä kirjoittaa paskaa... Jos kielteisyytesi johtuu siitä että tunnet nyybien vain vittuilevan, niin ehkä voisit kenties kerrankin oikeasti katsoa sinne peiliin ja MIETTIÄ josko asialle olisi jotain muita syitä. Jos oletamme sen olevan niinkuin sanot, LUULISI muidenkin jo aikaa sitten kiinnittäneen siihen huomiota. Ja epäilen että täällä siinä tapauksessa olisivat moderaattorit jo toimineet.
Jos te tietyt henkilöt (jotka aina marisette nyybit sitä ja nyybit tätä) ette kestä itseenne kohdistuvaa kritiikkiä pätkääkään, niin olisiko kenties parempia keinoja sitten kuluttaa vapaa-aikaa? Olette kuitenkin sen itse, ja vapaaehtoisesti, aiheuttaneet olemalla äänessä (siinä ei ole mitään pahaa), mutta kestäkää myös sen äänessäolonne ajoittaiset seuraukset. Ja please... EI ENÄÄ RUIKUTUSTA!
Note! This message was posted anonymously!