Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 10.12.2017, 11:56
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Viestit: 186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L200pickup Näytä viesti
Jees se on ihan totta että kyllä ne pakat takana väsyy ennemmin tai myöhemmin. Aatteli. Tossa joululomalla kun on aikaa ni koittaa koria korotella en oo ennen korottanut koria mistään. Ajattelin vaan hakea etrasta nailon tankoa ja pätkiä siitä 5cm pätkiä reiät keskellä ja pidemmät pultit. Rattiakselia tarvii löysätä ni pääsee liikkumaa ja varmaa syyläriä laskea ja vähä kattoo johtoja. Onko muita vinkkejä tai huomioitavia asioita? Kuulemma tommone 5cm pitäs mennä suht kivuttomasti vielä. Mutta neuvoja saa antaa.
Syyläria ei tartte laskea, jos ei ole tuulitunnelia, tai ottaa tunnelin pois.. Itellä ainakin jäähdyttimen letkuissa riitti vara..
Ja tankin täyttöputkea voi joutua jatkamaan. Itellä oli lava kokonaan irti ennen korotusta, jolloin suosiolla jatkoin jo täyttöputkea sen 5cm.

Itellä piti myöskin koria vähän leikata keppien ympäriltä ja poistin keskikonsolin.

Mutta helpoin kun ottaa hytistä kiinnitysmutterit irti ja tunkkaa puoli kerrallaan ylös, samalla kun toinen kurkkii konehuoneessa ja seuraa tilannetta johtojen ja jarruputkien osalta..
Vastaa lainaten