Näytä yksittäinen viesti
  #102  
Vanha 06.12.2017, 14:04
Team Felix:n Avatar
Team Felix Team Felix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.17
Sijainti: Veikkola
Viestit: 73
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
En mä ainakaan ole tässä rakentamista estämässä, lähinnä että osaisi välttää pahimpia sudenkuoppia
Jos opit tuntemaan mua niin huomaat että olen sen verran tyhmä että mun on pakko kyllä usein kaatua ensin sinne sudenkuoppaan että edes välitän sen olemassaolosta
Ei vaan, vinkit ja sudenkuoppien varoituskyltit on kullan arvoisia ja arvostan niitä ja näitä teidän vastauksianne. WinChester on kyllä siinä asiasssa oikeassa että olen sitä tyyppiä jolta lähtee vitusti asiat lapasesta, kun kerran sille päälle sattuu... nytkin pitäis tehdä muutama tarjous ja pari tuhatta muuta työjuttua mut hinku olis mennä tonne pihalle ruuvaamaan se BB alle. Voi vaan olla et tarvii näyttää pulteille lälläkkää, ja sitten en kyllä välttämättä kerkee saamaan ajoon tota ruoskaa lauantaiks.


Sitten kun alan uhkailemaan että aion silpoa tota meidän Rangea lälläkällä niin sit kannattaa soittaa S.O.S.
Jeepin kohdalla luulen että tullaan hajottaan se vielä monen monta kertaa, ja tuhlaamaan siihen rahaa jokusen euroa. Ja kuten aiemminkin oli puhetta niin tarinan suola taitaa olla se että joutuu miettimään, pähkäilemään, kokeilemaan ja pettymään kerta toisensa jälkeen. Sitten kyllästytään ja taas innostutaan.
Niinkuin tossa nyt just kävi että auto seiso yli vuoden, vain siksi kun jarrutehostimen tanko oli väärässä säädössä.......
__________________
Vain puutarhan hoito on tärkeää. Eikä sekään niin tärkeää.

-07 RR Sport HSE 2.7
-00 WJ 4.7
-10 T5g 132kW Transporter
Vastaa lainaten