Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.12.2017, 12:36
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Felix Näytä viesti
Toivelistat on toivelistoja, mutta ei kait tuo nyt niin pitkä ole...
Listasta puuttui muuten myös niiden CV nivelten heittäminen romukoppaan
Iso osa noista muutoksista tulee kuitenkin väkerrettyä itse.
Ei remmiahdin ole vitsi, mutta se on nyt noista kaikista kuitenkin se epätodennäköisin muutostyö koska varsinkin valmiit bolt-on remmiahtimet on aika tyyriitä.
Ehkä mun ei kannattais katsella noita jenkkien rakentelukeskusteluja ja videoita
Toi maksaa kokonaisuutena jo niin paljon ja johtaa mm. järeämpien akselien vaihtoon, akselilukkoihin ym. kalliisiin tykötarpeisiin, että sillä rahalla saa jo jonkun muun kokonaisuutena paremmin toimivan laitteen valmiina. Kun sulla ei ole vielä paljoa kokemusta näistä, niin suosittelisin pistämään vähän jäitä hattuun, ettei homma sitten kuse alleen ja jää kesken liian vaikeana, aikaavievänä ja kalliina. Yksi helpompi projekti ensin valmiiksi, niin hyvä tulee. Erinäisiä projekteja nähny vuosien varrella, mitkä on kapsahtaneet katajaan ja harrastus vaihtunut kuviokelluntaan, tms. Mutta kukin tyylillään. Mää voin sitten ostaa sulta se keskeneräisen raadon. Johan noita ex-omistajilleen epätoivoiseksi muodostuneita projekteja on tällä hetkellä jo 11. meneillään!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Felix Näytä viesti
Katos katos... mä jostain syystä luulin että ZJ:ssäkin on 5x5".... No, ne mitkä on myynnissä on 5x127 ja kuulemma Grand Cherokeesta Mutta ET40 ?
https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2510932
Kysyin vielä erikseen että tosiaan on ET40 ja myyjän mukaan olisi Grand Cherokeesta. Tuskin WK:sta on kyse
Orkkis on ET56, joten kyllä toi ET40 vielä toimii ja sopii myös WK:hon. ET-44 on jo eri juttu, kun levittää orkkiksesta 100mm/puoli. Ja sitä sitten ei muuten saa leimaan.