Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Nyt oli kyllä sen verran pitkä ja villi "toivelista", että mun ja kaikkien muidenkin Jeeppimiesten leimalle hyväksyttävät rakennusvinkit menee romukoppaan. Vaikka mm. remmi menee jo vähän vitsin puolelle - mm. vakioakselit/vetarit ei tule kestämään - niin minusta tuohon palaa jo niin paljon rahaa, että itse sijoittaisin sen sellaiseen aihioon, jonka saa lailliseksi ja ominaisuudet vastaamaan paremmin kokonaissijoitusta. Muuten iso rahamäärä seisoo tieliikenteen puolesta käyttökelvottomana ja tarvitaan kuljetuskalusto sen liikuttamiseen. Sehän voi tietysti jo olla olemassa, ja monet kisakuskithan tekee just niin.
|
Toivelistat on toivelistoja, mutta ei kait tuo nyt niin pitkä ole...
Listasta puuttui muuten myös niiden CV nivelten heittäminen romukoppaan

Iso osa noista muutoksista tulee kuitenkin väkerrettyä itse.
Ei remmiahdin ole vitsi, mutta se on nyt noista kaikista kuitenkin se epätodennäköisin muutostyö koska varsinkin valmiit bolt-on remmiahtimet on aika tyyriitä.
Ehkä mun ei kannattais katsella noita jenkkien rakentelukeskusteluja ja videoita
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Jos ei tosiaan ole väliä meneekö vuoden päästä läpi leimasta, niin saahan tuossa ainakin toteuttaa hurjia ideoita. Jään mielenkiinnolla seuraamaan. Mutta älä nyt sentään niitä ZJ:n vanteita siihen laita, kun pulttijako on väärä. 
|
Katos katos... mä jostain syystä
luulin että ZJ:ssäkin on 5x5".... No, ne mitkä on myynnissä on 5x127 ja kuulemma Grand Cherokeesta

Mutta ET40 ?
https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2510932
Kysyin vielä erikseen että tosiaan on ET40 ja myyjän mukaan olisi Grand Cherokeesta. Tuskin WK:sta on kyse