Näytä yksittäinen viesti
  #73  
Vanha 01.12.2017, 22:52
Team Felix:n Avatar
Team Felix Team Felix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.17
Sijainti: Veikkola
Viestit: 73
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti

Mutta tästä Felixille mallia miten autoa pystyy, kannattaa ja voi rakentaa. Uusiokumit kuten Kaimanit on tehty hyvin kirjavalle kastille käytettyjä runkoja, jotka ovat hyvin erilaisia jäykkyydeltään. Siten mm. rengaspaineilla on todella suuri merkitys ja niitä joutuu tarkkimaan per nurkka että auto istuu tasasesti. Sit mennään hienosäätöön ja sillä saa järkyttävän ison eron etenemiseen. Kokeiltu ja venkslattu on! Siinä vaiheessa hymyilyttää kun kovan offikamppeen maineessa oleva auto sutii rinteessä renkaansa savuksi ja itse menet perästä tyylikkäästi pidolla ja tyhjäkäynnillä!!!!
Kiitos mallista.Tulee paljon vielä asioita eteen että nämä neuvot on korvaamattomia. Tulee mulla noi kokeilut ja venkslaukset eteen vielä..... kantapään kautta. Ja kaikki niksit otetaan vastaan, tosin joissain nikseissä ei oo mulla vielä hajuakaan mistä puhutaan.
Kovat offikamppeethan on yleensä jotain japsimalleja ? V8 jenkki menee vaikka tyhjäkäynnillä ja pidolla.
Tai sutiihan toikin jos haluaa mut ei se oo ehkä se asian ydin Tai no, onhan se nyt hemmetin kivaa ajaa hiekkatiellä rallia tolla

Tekemällä oppii. Näin se on ja onneksi en oo ihan kädetön.
__________________
Vain puutarhan hoito on tärkeää. Eikä sekään niin tärkeää.

-07 RR Sport HSE 2.7
-00 WJ 4.7
-10 T5g 132kW Transporter
Vastaa lainaten