Noniin, tännehän oli tullut jo vastauskin, hienoa =) Pitää nyt heti laittaa tilaus päälle, niin saa sähköpostia uusista viesteistä.
Ohjeiden mukaan olis varmasti helppo edetä, mutta jotenkin se pieni kouluttamaton insinööri minussa yrittää kuiskailla, että tee vaan itse

Etenkin rungon muotoiluun tulee varmaan omiakin ideoita, vaikka lähtisikin valmiilla suunnitelmilla liikkeelle. Sen on vaan huomannut jo heti kättelyssä, että ei ole kauhean helppo löytää edes numeroina noita optimaalisia "kingpinnejä" tai edes caster-kulmaa. Tokihan noihinkin vaikuttaa kuljettajan ajotyyli. Myöskään sitä ei ole yksiselitteisesti löytynyt, että paljonko sitä ackermania kannattaa olla, ainoastaan, että sitä kannattaa olla jonkin verran.
Jousituksen, iskunvaimentimien ja jarrujen osalta tullaan varmasti menemään jollakin ei ihan optimaalisella ratkaisulla, eli lähinnä joutunee katselemaan edullimpaa päätä. Näihin ottaisin mielelläni vinkkejä kans, että mistä autosta voisi esimerkiksi sopivat löytyä. Ehkä tuosta ostettavasta moottoripyörästä voisi ainakin nuo jarrut hyödyntää.
Osaat varmaan suoraan kertoa, että mitkä näiden sun mallien suurimmat eroa on, ja mikä voisi olla juuri jokkisradalle paras vaihtoehto?