Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei
Asutko haja-asutusalueella? Jos asut ja matkaa on yli 5km, Postin kuuluu tuoda paketit kotiisi, tai Postin noutopistepalvelun avulla voit ohjata paketit sinne haluamaasi paikkaan. Tästä alkuun.
Tai sitten soitat 0100 85160. Puhelun hinta pvm/mpm.
Vai enks mie nyt taas ymmärtänyt yhtään koko asiaa? 
|
Mulla ollut kans paketteja tässä vuoden sisällä jotka on tullu ulkomailta ja maksettu ovelle toimitus, täällä päässä niissä toimituksissa missä osapuoli on ollut posti, ovat vaan härskisti pistäneet lapun postilaatikkoon eivätkä ole edes yrittäneet toimittaa tuolta tienposkesta ovelle. Mistä tiedän? No, lunta kun on maassa niin näkee ettei ole auton eikä kengän jälkiä ja olen vielä ollut kotona kyseisinä päivinä. Siitä kun soittanut ja valittanut niin tarjonneet korvaukseksi postimerkkivihkon kun jouduin tekemään erikseen noutoreissun kymmenen kilometrin päähän. Ja tämä tapahtunu useamman kerran.
Ja tossa syksyllä viimeksi ostin Freekkuun bensapumpun ym. ja lähettäjä oli laittanut tulemaan postiennakolla. Kadottivat jonnekin paketin eivätkä löytäneet sitä. Olivat kuitenkin korvanneet jotain lähettäjälle, mua tietysti korpee kun en saanut osia

3 Amigos-never travel alone