Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 24.11.2017, 21:29
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Ihan uteliaisuudesta kyselen, että männöökö niistä Defendereistä murroksia vai onko ne tosi lujia käytössä (offi)?
Kestää kunnes särkyy..
Joskus mittailin:
Lainaus:
Ihmeteltävänä oli roverin alkuperäinen 10 urainen etuvetari ja siihen sopiva murros, karpiolan 24 urainen etuvetari ja ashcroftin kromomurros. Toyotalaisia oli vakiovetari HJ:sta, URW made in japan murros sekä longfieldin 27poorinen kromomurros.

Koodi:
Vetarit järjestyksessä   rover10, rover24, toyota
Vetarin ohkaisin kohta:     27.0    27.4    28.4
Sisäpään poorit päältä:     28.1    31.3    32.8
Sisäpään poorit pohjalta:   25.0    29.0    31.1

Murrokset järjestyksessä rover, ashcroft, toyota, longfield
Maljan halkaisija:        92.0    92.7     90.0     92.7
Tumpin paksuus:           27.0    31.6     31.4     32.5
Maljan seinämä:            5.7     6.4      4.7      5.7
Maljan seinämä mitattu purkamatta murrosta tönärillä, eli aika paljon "sinnepäin"?
Tuossa edellä mainittu longfield on vielä niitä "aitoja" hyviä. Mittojen perusteella päättelisin että roveri kestää murroksen osalta sen mitä toyotakin. Ja volvo on samalla viivalla, kun toisella kertaa vertailtiin ashcroftia ja RCV:n volvoniveltä ja samoissa mitoissa olivat. Vetarien osalta toyota on mittojen osalta edellä ja varsinkin niillä 30 poorisilla, mutta vetareita toisaalta saa niin lujina että heikoin kohta siirtyä välitykseen kaikissa? Volvoissa napsahtaa portaalihammas, mutta miten mahtaa käydä vahvempien rattaiden kanssa. Vetarit silmämääräisesti roverin mitoissa.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten