Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 24.11.2017, 20:00
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.287
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JuKu Näytä viesti
Paremmuudesta en tiedä mutta olen nähnyt valmiin portaali bolt on kitin defeen 7500€. No paljon rahaa tuokin mutta ei ne volvon akselitkaan ilmaisia ole
Akselipari lähemmäs kolme tonnia(?), jarrut pari tonnia, kromomurrokset 800, sit vielä tarpeen mukaan portaalirattaat 850 per pyörä, välitykset 700 per akseli. Laakerointi kaikkineen tonnin kierros jos kaikki stefat ja laakerit tarvitsee? Samoissa alkaa olemaan jos bolt-on setti on oikeasti kestävä, toki volvoissa hinnan voi kärsiä pikkuhiljaa tarpeen mukaan ja tee-se-itse miehet turailee halvemmalla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Jos suoraan akseliin lisätään porttaalit tuosta noin vaan, pittääkö vetaria ja murrosta vahventaa?
Toyotan esim LJ/Hilux ja Land Roverin osat on mitoiltaa melkolailla samat kuin volvo. Land Roverin 24-uraiset lähes samat ja toyotan osissa millin-pari halkaisijat eri riippuen kohteesta.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten