Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 24.11.2017, 17:09
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Mitä tihheempi välitys on porttaalissa, niin sen tiukemmalle jaksaa moottori vääntää vetarin ja murroksen ennen esim. sammumistaan.
Suoralla akselilla sammuu moottori aikaisemmin.
Jos suoraan akseliin lisätään porttaalit tuosta noin vaan, pittääkö vetaria ja murrosta vahventaa?

Tuli vaan mieleen, kun miulla oli akselivetoisia sora-autoja ja niistä vetarit katkeili, kun koville joutuivat.
Sitten tuli muuten samoja autoja, mutta napaperillä. No ei ennää katkennu vetareita ne kun oli huomattavasti järeämpiä kuin aikaisemmin. Muuta pientä toki särkyi sen jäläkeenkin.
Vastaa lainaten