Viestiketju: Jeep Grand Cherokee ZJ
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.11.2017, 18:18
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Voin kyllä tarkistaa asetuksen kääntelys jälkeen, mutta synkka on ihan millitarkkaa hakua, kun sen laittaa kohdalleen ja kiristää ruuvin se on jo pielessä, eli pitää ottaa ennakkoa... Ja ei onnistu kyllä korvakuulolta... Mutta sopii mulle, se on 50.00 euroo/kerta
Milleistä en tiedä, minulle riittää 2 asteen tarkkuus tässä. Vakiokoneelle riittävän tarkasti synkan saa kohdalleen ilman skanneria. Vaikka silmät kiinni pimeässä räntäsateessa.

Pitää varmaan ostaa ebaysta scanneri ja tehdä tämäkin itse, niin saa aikataulut ja tuloksen järjelliselle tolalle. Ellei sitten löydy harrastajaystävällistä, riittävin taidoin varustettua korjaamoa. Muitakin asian kanssa painivia auttaa varmasti tieto mistä tätä ei kannata kysellä.

Off topic, mutta tänään tulee 5v täyteen Jeepin omistajana. Tasan kaksi kertaa oon käyttänyt korjaamopalveluita tänä aikana: Ensin nimeltä mainitsematon espoolainen "jenkkiautojen autokorjaamo" ei saanut edes skanneria juttelemaan PCM:n kanssa ("Done right the first time" he mainostavat) , toisella kertaa tarvitsin suuntauslapun katsastukseen ja asiat hoitui erinomaisen hyvin Tuusulan Jusslassa.