Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 09.11.2017, 12:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Ainakin ZJ:ssä ja WJ:ssä pelkkä "shift correction kit"- tyyppinen ratkaisu noissa 4xRE- sarjan laatikoissa parantaa toimintaa oleellisesti. Luulisin, että niin käy myös 545RFE:ssä

Aika jännä, että 545:ssä joutuu juottelemaan HD- kiteissä jotain vastuksiakin johtosarjaan.. ilmeisesti siellä joudutaan jotenkin huijaamaan älyä että laatikko saadaan tekemään mitä pitää mekaanisten muutosten jälkeen tai niiden lisäksi? Tuo homma tosin voitaisiin varmaan tehdä myös softamuutoksella, mutta siinä toki on ongelma että custom- softa + ohjelmointilaite maksaa useita satasia, vastus maksaa 20 senttiä ja vähän omaa työaikaa Jos toimii vastuksella, niin mikäpä siinä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten