Näytä yksittäinen viesti
  #33  
Vanha 09.11.2017, 07:16
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti
Ihan oikeilla hoodeilla se on ku isommalle ei saa . Mut en kyllä ihmettele jos 16 ämpäriin automaattia välillä heittelee alas, jos oikosulkuvirrat antaa myöten ni hitaampaa automaattia kehiin (ihan olettaen et c16 tällähetkellä... Tietty se sähkäri tutkii ensin, mittaa ne virrat ja päättää vaihetaanko moottori, kontaktori vai sulake )
Ei se lämpöreleen asento oo TÄYSILLÄ oikein...

Ismo, tyyppikilven kuva on hyvä, mutta sen lämpösuojan asettamiseen tarttis sen ite sähkömoottorin (en vissiin täsmentäny tätä...) tyyppikilvestä kuvaa tai pikemminkin siinä seisovaa virran arvoa.

Vaan siis joo, jos johdonsuojakytkin eli automaattisulake laukoo ni D- tai K-käyrästä kehiin, C saattaa olla vähän turhan herkkä katkomaan käynnistysvirroista.

Voihan siinä olla kanssa turhan paksua öljyä siinä kompurassa. Oma valovirtanen pikkukompura ei taho käynnistyä pakkasella kun se asuu työkaluvajassa pihalla (Jeep) mutta jos lämppärillä lämmittelee ensin vähän aikaa ni hyvin käy. Pysyypähän vaja kuivana ja ruostuu vähemmän.

- t
Vastaa lainaten