Vaihteiston venttiilikoneisto irti. Tämän piti olla kevyt osa, mutta suoralla kädellä auton alla ahtaassa irtiottaessa saa olla tukeva ote ja puhdas alusta ettei putoa likaiselle lattialle viimestä pulttia irrottaessa. Liekö voimat huvennu mutta painaa rutosti enemmän kuin esim. ZJn 42REn vastaava.
Tyyppivikainen etualalla näkyvä venttiililevy on ehjä ja ruuvit kireellä eli toistaiseksi ei ole ongelmia tiedossa. Katellaan josko tähän laittas jonkun Trans Go:n sarjan, joko SK 45RFE tai 45RFE-HD2 kun niissä on tuon levyn paksumpi versio valmiina. Pelkkä paksu levy maksaa melkein saman kuin miedompi SK, joten hintsusti ripeemmät vaihdot ja vaihteistoon lisää elinaikaa saisi samalla hintaa. Oiskohan kellään kokemuksia noista satseista? Ameriikan saiteilla puhutaan pelkästään HD2:sta mutta vähän vierastan ajatusta juottaa lootan ulkopuolelle mitään irtonaisia vastuksia...