Joo kyllä gaziin pysty ilmanpaineet "lennosta" säätään. Se vaan ei kovin lennokasta ollu. Vois jopa sanoa, että se oli hidasta. Mutta olihan sitä intissä aikaa istuskella lämpimässä ja kuunneella V8 lotkotusta ja samalla katella mittareista kuinka paine renkaassa muuttuu. Muistaakseni ekaks piti avata renkaasta venttiili että sai ilmaa pois tai lisää. Ohjesääntö tais kieltää tuon venttiilin aukiolon siirtymillä. Oli kova laite meneen mettänpuolella umpihangessa ku laitettiin ketjut renkaisiin ja ilmanpaineet alas. Vinssi oli ainakin ulkomitoiltaa reilun kokonen. Kokeeks sillä yhtä Uazia muutamankerran kiskottiin ku se eka oli lumivallien läpi ojaan päräytetty.
Olihan täälläkin palstalla GAZ66 myynnissä:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=7620
Niin ja tulihan sekin intissä nähtyä että gazi kävi bensa tirsseli seoksella. Kyllä se silläkin seoksella näkyvistä häipy. Ei sillä että se oikeen mihinkään ois menny, mutta savun muodostus oli vähintään riittävää. Voima kyllä katos, mutta pikkupuolella pääs eteenpäin. Startilla ei lähteny käyntiin, mutta Zilillä vetämällä kyllä.
Sai letkuapina huutoo onnistuneesta tankkauksesta.