Äläs ny hermostu.

Vipuongelma johtuu siitä, että vipuvoimanvälitys toisin kuin vaijeri kärsii voimansiirtolinjan elämisestä koriin nähden - samoin kun tekee Jenkkien manuaalivaihteet ja siitä jälkiarkkina mm. Hurstille - ja juuri siitä syystä joutuu kikkailemaan; sitä tarkoitin osata käyttää sitä "oikein". Mulla on ollu kaheksan ajokuntoista Jeeppiä vipuvarsilla, niistä neljä 242:lla, ja kaikista on menny alueet suht helposti päälle. WJ on sitten omaa luokkaansa.
Odotan kovasti että pääsen ajaan 242:lla WJ:llä paitsi tästä niin siitäkin syystä, että ei tule montaa vastaan V8:lla.

Saan vielä 242:n oman vaijerikorvakon Backfältiltä, niin tulee vaijeri varmasti oikeaan kulmaan. Mutta eiköhän tää vipu/vaijeri problematiikka ja mielipide-ero tullut jo käsiteltyä.