Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja unimoog
ittellä 1999 saksasta haettu unimog 421 (vm. 1971 ) + Atlas -kahmarikauhakaivurilla ja maalana edessä = kuorma-autonalustalle rakennettutyökone =ei veroja tms vain katsastus 1 x / vuosi + löpöllä saa ajaa mut ei menny traktoriksi/työkoneeksi koska 421 unimog oli ekan kerran suomeen tuotaessa tyypitetty kuorma-autoksi eli se ratkaisi tän "alustan" suhteen
|
Muistanen jonkun koeoffaus session...


eli pöpelikössä ajelua niin että meitsi on nosturin puikoissa...
Mutta joo. Tuon hintaluokan (uuden)vehkeessä ei liene kustannuksien puoleen merkitystä sen enempää diesel veroilla kuin löpöllä ajolla...
Sama ku joku Jäähallin kokoinen Fast trac vs.vm 79 N10 Volvo...
Pitäisi koko löpöllä ajo mahollisuus poistaa ni voisi valita aina sopivan työkalun sopivaan paikkaan ilman että törmää johonkin saamarin veroetumaataloustukiliikennelupaammattipätemättömy ysajokorttilavankauttasäiliönkokopäivämaksu tms. Seinään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi