Ei tietenkään lautaa ole tarkoitus jatkaa yhtenäisenä lentotukialuksen kokoisena laattana!! Mahdollisimman kevyet ajosiltamalliset jatkot, ja näissäkin täytyy hyödyntää teleskooppirakennetta ettei pituus kasva liikaa. Tarvittaessa voi vaikka koko nykyisen teräslaudan pilkkoa että saa kiloja pois, jättää sen verran vanhaa kuin rakenne vaatii.
Tämä ippen mainitsemaa metodia kans pohdittiin, jos olis kyse normaalista henkilöautosta tai maasturista niin onglmaa ei olisi tai se olisi paljon helpompi ratkaista. Eka postaus oli vähän harhaanjohtava, kuskattavat vermeet rata-autoja joissa maavara määritelty minimissään 50mm. kun tähän pyritään etenkin keulan osalta niin sitä purkamatta ei loivallekkaan rampille ajeta, spoileri/splitteri ottaa ekana vastaan.
Viimeksi muokannut lepoantti : 05.10.2017 16:42
|