Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.10.2017, 21:41
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Puhutaanko nyt henkilö vai kappale tavara nosturista? Ei taija kympillä eikä kahella sellasta nosturia mil esmes pellit nostaa katolle.. Ja henkilö nostinta ei tarvi minnekkää.. Telineet ympäri talon, päätyihi vaikka pelkät kaiteet.. Ja telineet oltava kummallakin puolella yhtä aikaa tai et saa mennä 2m lähemmäs harjaa toisella lappeella.. Muista myös asiallinen nousutie siihen myös kaiteet ja telinekortit.. Tikkailla et saa kulkia.
Esmes tuommonen https://m.nettikone.com/saxi/saxi-8/...unt=1&vifNav=Y Tuo nyt tuli ekana vastaan, malleja ja kokoja on mistä valita. Tuollaisella voi monessa tapauksessa tehdä koko katon ilman tellinkejä ja olen tehnytkin. Kahdessa oli vieläpä kunnan rakennusmestari valvomassa touhua, eikä sillä ollu mitään moittimista. Ilman tellinkejä pitää vain käyttää valjaita katolla liikkuessa. Isompaan kattoon tehtiin tellingit itse puusta, eikä siinäkään ollu mitään huomauttamista. Työnantajan vain piti joku lappu kirjoittaa, että on tarkistanut tellingit ennenkuin aloitettiin työt. Nuo siis urakoita joissa olen ollu töissä, omia kattoja kun tekee niin se on ihan oma asia miten siellä katolla touhuaa. Ja ehkä vakuutusyhtiön, jos työturvallisuus unohtuu...
Laitoin liitteeksi siitä räystäästä kuvan, josta aiemmin kirjoitit.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20171001_160106.jpg‎
Views:	323
Size:	87,7 Kt
ID:	81361  

Viimeksi muokannut Ippe69 : 01.10.2017 21:43
Vastaa lainaten