Ainakaan Cruisereiden perissä olevaan kitkalukkomurikkaan Lock Right/Aussie Locker/tms ei sovi. Itsellä oli tosiaan tarkoitus tehdä juuri noin kuin yllä, että olisin heittänyt BJ:n kitkalukon eteen, ja vapautuneeseen etuperään Aussien. Siinä kävi kuitenkin niin, että löysin valmiiksi murikkaan asennetun ARBin, jonka laitoin eteen ja sovitin sen Aussien avoimeen etuperään, jonka laitoin taka-akseliin, ja sieltä yli jääneen kitkalukkomurikan vaihtokauppasin eteenpäin. Eri selkeää... mutta kyllä se budjettilukotuksena olisi ollut ihan järkevä.
Kuitenkin, se kitkalukkomurikka on ihan eri näköinen, kun siinä on ne kitkalevypakat vetareiden päiden ympärillä, ja jousi siellä pakkojen välissä jne, todennäköisesti tilanne ei noissa pikkuperissäkään poikkea, etenkään jos laatikossa valmiiksi lukee ettei se sovi kitkaperään. Ei sitä Lock Rightiä sinne mihinkään väliin saa tungettua, kun tilaa ei yksinkertaisesti ole.
En muuten tiedä onko Hiluxissa high pinion-etuperä (kuten LJ:ssä), eli saako noita periä edes vaihdettua ristiin? Voi olla että välitykset lähtevät pyörimään väärin päin eikä autolla pääse eteenpäin kuin pakilla.