Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 25.09.2017, 07:11
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Glk jakolaatikon perästä antautuu laakerit ja koko paketti vaihtoon (kuuluu selkeenä jurinana)
Periä on silloin tällöin mennyt mutta tosi harvakseltaan, ehkä enimmäkseen R malleista.
Imusarjan läppämoottoreita on hajoillut koska ilmaputken tiivistys rengas turboon ollut huono/löysällä, samoten huohottimen tiivistys vuotanut öljyä. Eli öljy tippuu läppämoottorin päälle joka menee oikkariin, samalla kun öljy pääsee läppätangoille jossa myös hiekkaa niin kuluttaa ne väljiksi. Läpäthän voi lukita auki asentoon ja laittaa vaan uuden moottorin pyörimään sinne johonkin, ei pitäisi olla tehollista vaikutusta. ? . Samoten V tilassa oleva lauhdutin saattaa vuottaa joka näkyy öljyvuotona moottorin takaosasta.

siinäpä noi ainoot mitä voi sanoo viaksi tuohon v6 kiisseli mosaan.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten