Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 23.09.2017, 17:35
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 503
Perusasetus

Itse olen käyttänyt vähän joka paikassa 2k mma liimaa, ja tätä saa esimerkiksi etrasta. Magneettiin en ole kokeillut mutta esim yhden vaihdelaatikon kuoressa olevan kämmenen kokoisen reijän olen paikannut ja kaiketi vieläkin toimii tarttuu kuin tauti, varsinkin jos pinnat pystyy karhentamaan.
Vastaa lainaten