Itse olen käyttänyt vähän joka paikassa 2k mma liimaa, ja tätä saa esimerkiksi etrasta. Magneettiin en ole kokeillut mutta esim yhden vaihdelaatikon kuoressa olevan kämmenen kokoisen reijän olen paikannut ja kaiketi vieläkin toimii

tarttuu kuin tauti, varsinkin jos pinnat pystyy karhentamaan.