Viestiketju: Mitsubishi L200 4x4
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 22.09.2017, 13:16
kenni_ kenni_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Suur-kangasalan kaupunki >=(
Viestit: 481
Perusasetus

Muistaakseni tarkastettu 101kW makso ~2000e luokkaa ja kunnostettu jotain 4000e luokaa, kun kyselin tarjouksia 2015.


Tälläi ne oli vastannu :

1. Käytetty perusmoottori ilman apu- ja lisälaitteita ajomäärällä 88000 km hintaan 3280.00 eur takuu 6 kuukautta, toimitusaika Sopimuksen mukaan


2. Käytetty perusmoottori ilman apu- ja lisälaitteita ajomäärällä 119000 km hintaan 2880.00 eur takuu 4 kuukautta, toimitusaika Sopimuksen mukaan


3. Käytetty perusmoottori ilman apu- ja lisälaitteita ajomäärällä 133000 km hintaan 2680.00 eur takuu 4 kuukautta, toimitusaika Sopimuksen mukaan


Kaikki käytetyt moottorimme ja vaihdelaatikot ovat koekäytetty ennen irroitusta. Perusmoottorit ovat avattu ja tarkastettu ala- ja yläkerran osalta jolloin päästään tarkastamaan kiertokanget / kampiakseli / laakeroinnit sekä venttiilikoneisto ja nokka-akselit. Nämä ovat takuutarkastettuja perusmoottoreita.

4. Kunnostettu perusmoottori ilman apu- ja lisälaitteita ajomäärällä km hintaan 3880.00 eur takuu 12 kuukautta, toimitusaika Sopimuksen mukaan


Alla listaus kunnostuksen työvaiheista.

Moottorin sylinteriryhmä (lohko) puretaan, puhdistetaan, tarkastetaan ja tarvittaessa korjataan.
Sylinteriryhmä mitataan, hoonataan, tarvittaessa porataan, männät tarkastetaan / tarvittaessa uusitaan, männänrenkaat uusitaan.
Kampiakseli kiilloitetaan ja laakerit uusitaan, tarvittaessa koneistetaan.
Kiertokankien laakerit uusitaan, runkolaakerit uusitaan.
Sylinterikansi tarkastetaan ja koneistetaan, venttiilit koneistetaan ja testataan alipaineella.
Venttiilinojaimet tarkistetaan ja tarvittaessa uusitaan. Venttilinohjureiden kumit uusitaan.
Hydrauliset nostajat tarkistetaan / tarvittaessa uusitaan.
Nokka-akselit tarkastetaan, kiilloitetaan ja tarvittaessa uusitaan.
Nokka-akselin laakerit tarkistetaan ja tarvittaessa uusitaan.
Jakopäänosat ja vesipumppu uusitaan.
Kaikki tarvittavat tiivisteet ja ruuvit uusitaan.
Moottorin lohko maalataan.
Akselitiiviste päädyssä ja vaihdelaatikon päässä uusitaan.
Öljypumppu kunnostetaan, tarvittaessa uusitaan.
Öljypohjan tiiviste uusitaan.


Hehh, näköjään menny jo konkkaan toi pulju.. (varaosia.com)

Viimeksi muokannut kenni_ : 22.09.2017 13:35
Vastaa lainaten