Ihan noin jälkiviisaana, mutta parempi luovuttaja olisi ollut '96-'99 XJ, koska XJ:ssä on aina automaattina AW4 eikä moparin 42RE. Huomattavasti pitkäikäisempi ja luotettavampi laatikko, ja helpompi muutenkin saada toimimaan halutusti. Tämä siis, jos tarkoitus oli pitää automaattina

Sinällään '96 tai uudempi on parempi, jotta on OBDII- pohjainen. En itse ainakaan näe mitään järkeä muussa kuin monipisteruiskuna pitämisessä.
Tuosta 5-wires-to-fire- jutusta en tiedä ihan tarkkaan, mutta on niitä täälläkin tehty. Sinällään montaa johtoa et virtalukolta tarvitse eteenpäin että auton saa käyntiin. Tarttisi vähän katsoa johtokaavioista, jos ei joku muu muista ulkoa..
Muuten sitten kaikki tarvittavat moottorin ja laatikon anturipiuhat niiden ja älyboksin väliin. Kaikki muu turha pois, kuten esim. abs:ään liittyvät jne.
Ajonestoon liittyvä kannattaa myös varmistaa, se kun on pysyvästi ohjelmoitu PCM:ään ja pitää saada pois päältä jotta auto pysyy käynnissä.