Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 06.09.2017, 10:36
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Olisinkin töissä jossain pajassa missä olisi tuommoisia moottoreita, mutta kun ei, pelkkää suihkukusetusta vaan.
Tämä kalusto ei ollu mitään asiakastyötä vaan hallia olivat vailla ettei vehkeet pilaannu.
Silloin tällöin koittanut hankkiutua noihin vintage-piireihin mutta hankaloittaa kun ovat ainakin aluksi ihan harrastepohjalla ja muutenkin aika kortilla.

Pitäis tenttiä FAA-lupakirja niin sillä voisi saada jotain ovia auki kun N-rekkarissa olevia veheksiä on paljon. EASA-mies ei niihin voi koskea, kynällä.
Juu, varmaan on tarkkaa noissa lentolaitteissa, että niitä käsittelevillä on lisenssit kunnossa. Eikä ne lisenssit ole mitään halpojakaan hankkia. Eikös se ole niin, että omaa konetta saa rassata, huoltaa, korjata jne. mutta jos toiselle tekee, niin sitten pitää olla lisenssit ajan tasalla?

Löysin yhden tiedon männäntapista yhdeltä osakauppiaalta: OD 1.06540"-1.06570". Pitää verrata tuota mittaa vanhaan tappiin. Ebay:ssa näkyy olevan useammalla myyjällä WASPin "unused old stock" varaosamäntää ja renkaita ylikokoisenakin kaupan. Tuollainenkin menisi, jos muuten mitoiltaan sopii, kun ei se ole kuitenkaan tulossa lentävään koneeseen.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten