Näytä yksittäinen viesti
  #453  
Vanha 06.09.2017, 07:01
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.385
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaaja Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Miksi ..tussa, eli kenen etua palvelee se että nykyautoissa on liian pitkä ykkönen???
Mulla on työnantajalta tollanen 1.9td ducato, siinä on ykkönen kyllä sopivan lyhyt..
Mutta pakki taas kauhian pitkä, vittumainen peruutella kärryn kanssa, kun joutuu niin paljon kytkintä luistattamaan. Tosin ei tuossa alavääntöäkään ole yhtään.
Samaa olen ihmetellyt. Kuka kumma tarvitsee noin nopeita peruutusvaiheita? Ihan kuin suunnittelijan mukaan tarkoitus olisi ajaa pitkiäkin matkoja takaperin, vaikka monet ei osaa peruuttaa hitaastikaan kiemurtelematta kuin käärme. Pelkkää haittaa on noista nopeista ykkösistä ja pakeista.

Toinen nykyautojen vitsaus on kirkkaan "lasin" taakse laitettu kärpäsen pa*an kokoinen etuvilkku, joka on vielä niin lähellä ajo-/päivävaloa, ettei erotu kunnolla. Onneksi sentään osassa autoista vilkun puolen päivävalo sammuu siksi aikaa, kun vilkku on toiminnassa. Vanhemmassa kalustossa on vilkkku omana valaisimenaan ja päällä oranssinkeltainen "lasi", joten erottuu paljon paremmin.

Oho, menipä melkein v*uttaa-topikin puolelle
__________________
Jukka