Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77
Kuinkahan hyvin keskustelu ja neuvottelu toimii ton paskasakin kanssa joka änkee Eurooppaan tekemään terrori-iskuja?
Muutenkin olen hiukan enemmän Linkolan linjoilla. Pitäisi antaa luonnon hoitaa... ja jos ette ole koskaan lukeneet/kuulleet Linkolan mielipiteistä niin kannattaa tutustua aineistoon. Siellä on paljon totuuksia. Ei mulla muuta tänään, jeeppi odottaa.
|
Ei tavallisella suomalaisella välttämättä ole paljoakaan keskusteluyhteyksiä tuohon tilanteeseen euroopan ulkopuolelle. Keskustelu maan rajojen sisällä on tarpeen jos halutaan käyttöön turvallisuutta parantavia ratkaisuja. Linkolan mielipiteet on osa sitä julkista keskustelua.
Ilman kunnollista keskustelua ei päästä selvyyteen missä menee raja, että tarvitaan erilaisia ratkaisuja kuin ennen ja mikä on se "hinta" mitä ollaan erilaisissa vaihtoehdoissa valmiita uhraamaan. Yrittämällä toimia kansainvälisesti tai kansallisesti joudutaan tekemään omat uhrauksensa.
Itse olen miettinyt jos kansainvälinen toiminta ei suju kovin hyvin ja asiat menee huonosti, vaihtoehto on toimia enemmän maan rajojen sisällä ja tehdä muiden maiden kanssa yhteistyötä suoraan.