Piti tehdä tuohon GV:hen jakopää-/kansiremppa kun paukahti ketju poikki motarilla ajaissa.. Remppa tehty kesäprojektina ja Suikka saatiin tulille
Nyt sitten tuli lisäongelmia, Suikka lähtee hyvin käyntiin ja käy sievästi tyhjäkäynnillä. Mutta ei oikein vastaa kaasuun ja alkuun 100km/h pysähty kiihtyminen, sitte alko pirunmoinen nykiminen mutta kun pysäytti tienlaitaan niin tyhjäkäynnillä kävi sievästi. Pikkuhiljaa nytkyttämällä pääsin kotoolle ja siinä vähän liittimiä runkuteltiin ja nokan-asento anturia liikuteltiin ja se nykiminen loppuki toviksi ja vähän auto piristyki mutta muutaman kymmenen kilsan sekalaisen hitaanajon mettäteillä ja maantienopeusajon jälkeen nykyttely palas.. Oisko tuo nokka-akselin asentotunnistin saanu jotain paskaa sisään parin kk:den käyttämättömyyteen kun kone oli levällään ja pystyykö tuota putsaan? Vai suosiolla uusi? Vai onko ny ettei merkit sattunu ihan kohilleen tuossa jakopäärempassa ja oireet tulee sieltä? Vaiko sytkyt pahasti pielessä? Remppa ukko meinas että pitäs käyttää vikakoodit luetuttaan kun polttaa check engine valoa kun pätkiminen alakaa mutta muutamalla korjaamolla käyny niin ei onnistu luku. Oisko vinkkiä et oisko jotain pajaa tässä oulun seudulla missä luku onnistus kohtuu hintaan, Erwolla en ole vielä käyny mutta sinne jos joutuu niin taitaa pelkkä luku kustantaa mansikoita..
|