lepoantti joka kirjailee nyyminä kun ei koneet kirjautuneena huoli.
vaan nyt on bj ahdettu garretin T3:lla ja sillä isoksi moititulla coolerilla. tiistaina täräytin koneen tulille ja ekasta koeajosta lähtien meinaa suuta hymyilyttää liki kokoajan. syöttöjä hiukan yli kierros lisää, ahtopaine noin 0.8 niin jopa on mukava ajaa. ei nuuski enää maantiellä ylämäkiä nelosella jne. vääntöä riittä heti alhaalta asti ja muutenkin toimii loistavasti. pakopaineita eikä lämpötiloja ole vielä mitattu kun kaverilla oli mittarit lainassa, mutta tarkoitus kyllä on mittauksia suorittaa.
kaasuläppä on omalla paikallaan, ainoat "muutokset" oli että maski piti tehdä uusiksi että cooleri mahtui keulalle nätisti ja akut siirtää koppiin sisälle. muuten asennus on liikuttavan yksinkertainen ja voin suositella.
kesällä on leima edessä ja silloin ajattelin muutoksen ahtimelle myös merkkauttaa. mutta minkä verran on tehokkaimmissa bj:ssä heboja tehtaan jäljiltä ja saako papereita muuta kuin tojon liikkeistä? penkitystodistus ahdetusta koneesta kuitenkin leimalla vaadittaneen?
mutta kunhan saan digikameran käsiini niin koitan muutaman kuvan ottaa ja laitta näkyviin miten rojektin toteutin.
Note! This message was posted anonymously!
|