Tapsa on oikeassa.. Joukka on oikeassa ja onpahan se Nallekin oikeassa. Eli absoluuttinen totuus tässä asiassa lienee melkoisen monipiippuinen. Toisilla AT pitää. Jotkut pärjäävät Mutiaisilla ja joku ei pysy tiellä edes nastarenkailla. Minä tietysti näen tämän rengasasian jollain lailla sumettunein silmin. Eli minä näen ikävä kyllä nämä pitojutut aina ns. katastrofivinkkelistä. Kun kysyn itseltäni, millaiset renkaat toivoisin olevan autossani alla, kun joudun kenties siihen elämäni ainoaan tositilanteeseen tuolla tienpäällä, jossa ei edes kakkossijaa ole tarjolla, niin tämä puoltaa vahvan mielipiteeni nastoista ja tällöin ikävä kyllä muut putoavat pelistä pois niinkin rankasti, kuin mainitsin. Nyt voitaisiinkin sitten keskustella siitä HJ60sen mainitsevasta "ennakoinnista". Tämä on todella hyvä pointti ja nostan hattuani korkealle, jos joku todellakin osaa ajatella noin (minä itseasiassa yritän aina silloin tällöin muistaa, toisinaan kyllä unohtuu..). Valitettavan moni kuitenkin ikäväkyllä kytkee nelivedon päälle siinä vaiheessa, kun liikennevaloista ei paskoilla renkailla pääse mihinkään ja tuossa valtavan vetopidon huumassa unohtaa sitten täysin sen, että mitä sitten, kun pitäis ihan oikeasti pysähtyä. Niin, mitä sitten? Toiset saavat autonsa pysähtymään, kun ovat tilanteen ennakoineet, mutta jotkut taasen... Niin, tätä voisin jatkaa loputtomiin, mutta kun pitäis töihinkin alkaa ja.. ja..
Vaan hyvä keskustelu saatiin aikaiseksi tärkeästä asiasta.. Jatkamma.
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com
Edited by - Nalle on 04/03/2005 07:58:03