Viestiketju
:
Antsan Axman Bertta.. Boppari ja Vaarin tuunausta...
Näytä yksittäinen viesti
#
7
28.07.2017, 15:57
fordson
Aktiivijäsen+
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Miten ne jarrut on koottu kärryssä et tehostaa eteenpäin mut taaksepäin on vain jotain osia. Ainakin viimeks ku laitoin kengät niin symmetriset oli ensiö ja toisio kenkä.
fordson
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: fordson
Etsi kaikki fordson:n viestit